2022年6月9日星期四

暴太郎戰隊 DX Don鬼退神 特典 鬼退神Gear

特典 鬼退神Gear 今日到貨 !
相信好多人都知道 今年DX機械人 Don鬼退神 極受歡迎
好賣得,我就買唔到,等遲下出魂限版本時再諗,人搶我棄,人棄我取
專買冷門,先買住個特典 鬼退神Gear先  (雖然如果出魂限的話都可能補返)
我估如果港版有送特典,應該8成人會放特典Gear
有幾多有買鬼退神同時之前已經買左Don Blaster? 加儲Avataro Gear?
我作為戰隊fans 一向支持收集系玩具

好開心 今年好多香港人支持 暴太郎戰隊 的玩具
除左機械人外,其實DX Don Blaster、DX刀、DX可動公仔
勇動之類都唔見玩具店有貨 (貴價Box set就仲有)
即係有人買左 ! (以往10年入玩具店,戰隊玩具都係冷門,出左成年都無人買)
套劇好睇果然唔同啲,其實唔駛好睇,出得型就有人會買

另外補返之前買的DX Set 04 機械人Set Gear
特典 鬼退神Gear 聲效同Don機人太郎 一樣
所以唔係有強迫症都可以唔駛入今次的特典 鬼退神Gear
不過都係個句,鬼退神 型呀
另外再補返之前訂既Pokemon 特別篇 Sun Moon
希望香港青文快啲出港版54期

沒有留言:

發佈留言