2023年8月28日星期一

食玩Rider Converge - Geats 款式 + Chemy Cards

今日去買了Converge Geats
和電影限定的特典Chemy Cards
去左唔同既玩具店買
終於$158買齊4子 好過買一套 (一盒約$299-340)

我對Chemy card 0興趣
王樣出左2張卡,儲一儲就可以收工

今年應該好多人爆卡,係好開心
但現實層面睇,過多1-2年,卡會唔會炒貴晒?
我有點疑惑
當然Bandai可以視為新線,即使Gotchard完左,仍可以推出
但玩過卡都明,實在太燒錢
我係現實主義者,過多5-7年,會唔會係一場空?

可能真係因為玩左大約12年DX玩具
由當初強迫症,全部收集系玩具要收齊
到後來不停,買,無位,唉賣,再買,再無位,唉再賣
加上近年Youtube愈來愈多玩具片,超快開箱
睇左當買左,又慳一筆,留返玩啲極冷門無Youtube片既,正 !
不過初心仍在,我會留意DX玩具既音效玩法
好玩既仍然會興奮,至少我仲有留意,選擇性玩

沒有留言:

發佈留言