2023年8月31日星期四

Kamen Rider Geats 堂堂完結

又一年
Geats 於剛剛禮拜日播出最後一集
今年我有留意拉打那邊
個人覺得正常發揮,所以我已經欣賞
從最片面去留意今年的拉打年番
我主要留意/縱合以下幾點
1. 網上大約的評價
2. 玩具在香港的銷售 ,今年的玩具套路
3. 近年拉打的套路、評價和銷售 

以下是我的不負責任感想

1. 網上大約的評價
只留意香港的Forum, FB群和discord等等
大方向是正面的評價,有人會話有點感動
唔捨得完等等
有人話悶,支線可有可冇,配角突然變黑又洗白
記得當初Geats播映時,話抄Gantz、龍騎之類
或是Kabuto的令和版等等
主角一開場已屈機,2騎懦弱變強
眾多Rider互相玩遊戲 做第一實現願望
隨住劇情發展,主角身世,遊戲背後搞手,其他角色支線等等
個人覺得劇情正常發揮,我唔會覺得劇情唐突、暴走、令我即時放棄
反而初期抱住少少好奇心,究竟發生什麼事的心態去觀看
到中後期是抱住唔係話太難睇既心態觀看

有空再補

2. 玩具在香港的銷售
每年最間接睇一套劇係香港人唔人氣
當然係睇玩具好唔好賣
多唔多貨賣唔走
我留意部份Buckle較難入手
基本的DX腰帶、部份DX buckle、食玩buckle
係大型連鎖玩具文具店都仲有貨
我到上個月開始陸續追返Geats變身玩具
先買細buckets、ID發聲cores

再補

沒有留言:

發佈留言