2023年9月4日星期一

Kamen Rider Gotchard 開播

琴日睇左Kamen Rider Gotchard
有點慶幸對新腰帶,Chemy卡完全不感興趣
之前我買左劇場限定卡包,收集左王樣的2張卡
記得上Youtube睇過腰帶遊玩片
腰帶設計精美,有很多不同顏色的燈效
但也有不足之處,如讀卡感應不良
和再拉動使出絕招時卡可能會向上移動
(我未玩過,可能會誤觸以為是拉動拎返張卡)
其實我最睇係多唔多聲效玩,個人感覺今年一般 (絕招聲一樣)

以下係我對第一話的初觀感

因主角們都是新人,所以演技都很青澀
有一年時間去進步,期待變得更好

劇情方面
很王道old school式,寫得很淺白
主角被女主角爸爸托付左腰帶
要回收98隻人工生命體Chemy
當中要應付惡勢力的三姐妹
唔好俾佢地搶走腰帶和Chemy

點解會有鍊金學院?
主角身世是否有特別?
Hopper1點解咁輕易就認同主角?
三姐妹係乜人? 點解想拎腰帶?
腰帶點黎?

今年有好多玩具推出,眼見Gotchard都好似有好多好多形態
初頭要考編劇功力,要賣很多玩具同時要推進故事
留名睇之後故事發展

關於鍊金術
暫時未睇到鍊金既成份
只能夠話變身,2合成1種形態
相反劇中人表現暫時睇好魔法,Wizard式的
鍊金術可能會被錯誤地詮釋為一種巫術
帶上介指就是鍊金術師? 唸咒語?
如果我是編劇,我會要求帶2隻介指
要2集介指拍埋先有效果出,起碼有點點合成的意味
同埋今集最後洗腦? 係魔法?
咁會唔會集集都要洗街外人腦?
不如寫該地區地下有一個超大型鍊成陣,係陣內既人可以被自動洗腦
要對應返鍊金術依個題材
個人認為有3個部份,化學,金屬,哲學
會否有好多鍊成陣?
若果是化學,會唔會有元素週期表? 唔想同Build行得太近?
金屬,暫時未見有大意識想用金屬來鍊成野
哲學,相信係鍊金術既中心
留名之後睇劇中交代鍊金術的玩法

玩具方面
除了有戰隊相關的以外都可以Skip
其實我之前的Blog都有提及,自從Ex-aid之後(不計Build)
劇終的時候都會推出Memorial Edition (或者Premium之類)
對我一個留意了13年DX玩具的人來說
我對DX玩具已很疲勞,真心有愛屋企有位先考慮
所以絕對可以等一年後劇終再睇有冇愛
之前令和幾年都是推出收集系玩具,收錄劇中對白之類
今年用卡,可能最後會推出終極full set?
我見劇中卡是動態版,所以亂估可能會出3D動態版卡😂
或者再推出加強版腰帶? 
總之,鍾意既人早買早玩,唔買就慳錢
留名睇之後奇趣天地賣唔賣得

沒有留言:

發佈留言